یزد ایر (خرید بلیط هواپیمایی یزد ایر):

امروزه صنعت هوانوردی در جهان به عنوان یکی از صنایع مهم شناخته می‌شود که وظیفه جا‌به‌جایی مسافر و بار را به صورت ایمن و سریع به عهده دارد. در همین راستا شرکت یزد ایر ایران با هدف ارائه خدمات مطلوب در سطح استاندارد‌های بین‌المللی و جهانی با کسب مجوز AOC از تیر ماه 1402 فعالیت خود را آغاز نموده‌است.

تایپ هواپیما‌های این شرکت در حال حاضر شامل Bae و airbus310 می‌باشد.

آژانس گردشگری پرسیا توس یکی از بزرگترین آژانس‌های گردشگری ایران است که می‌تواند تمامی خدمات گردشگری را به مسافرین محترم ارائه کند. یکی از این خدمات خرید بلیط هواپیما شرکت‌های مختلف در وب‌سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیمای این شرکت می‌باشد.

با توجه به آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی یزد ایر ایران، آژانس گردشگری پرسیا توس امکان رزرو آنلاین بلیط‌های هواپیمای این شرکت را برروی سایت خود ایجاد نموده‌است و مسافرین گرامی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رزرو آنلاین آژانس گردشگری پرسیا توس بلیط‌های هواپیمای این شرکت هواپیمایی را به صورت آنلاین رزرو نمایند.

لازم به ذکر است که آژانس گردشگری پرسیا توس علاوه بر این شرکت ارائه‌دهنده تمامی ایرلاین‌های داخلی می‌باشد.

 

خرید اقساطی بلیط هواپیما:

یکی دیگر از خدمات ارزنده آژانس گردشگری پرسیا توس برای مسافرین گرامی امکان خرید اقساطی بلیط هواپیما به ویژه در مسیر‌های خارجی می‌باشد. مسافرین گرامی می‌توانند برای خرید اقساطی بلیط هواپیما با شماره‌های 38 الی 05132284534 تماس بگیرند.

از جمله مهمترین مسیر‌هایی که افراد می‌توانند بلیط هواپیمای خود را به صورت اقساطی رزرو کنند در مسیر‌های داخلی مسیر‌های منتهی به کیش به ویژه تهران به کیش و در مسیر‌های خارجی نیز تهران به استانبول می‌باشد.

 

مهمترین مسیر‌های شرکت هواپیمایی یزد ایر:

مقاصد پرواز خارجی شرکت هواپیمایی یزد ایر شهر‌های نجف (عراق)، دبی (امارات)، بمبئی (هند) و استانبول (ترکیه) است که با هواپیمای ایرباس 310 انجام می‌شود و مقاصد پرواز داخلی هم در حال حاضر شهر‌های تهران، مشهد، یزد و به زودی به شهر‌های دیگر ایران خواهد بود که با ناوگان BAe انجام می‌شود.(1)

بلیط هواپیما تهران به یزد هواپیمایی یزد ایر

بلیط هواپیما یزد به تهران

بلیط هواپیما تهران به مشهد هواپیمایی یزد ایر

بلیط هواپیما مشهد به تهران

بلیط هواپیما تهران به شیراز هواپیمایی یزد ایر

بلیط هواپیما شیراز به تهران

بلیط هواپیما تهران به استانبول هواپیمایی یزد ایر

بلیط هواپیما استانبول به تهران

بلیط هواپیما مشهد به یزد

بلیط هواپیما یزد به مشهد

بلیط هواپیما یزد به مزار‌شریف

بلیط هواپیما مزار‌شریف به یزد

 

شرکت هواپیمایی یزد ایر:

شرکت هواپیمایی یزد ایر فعالیت خود را از شب عید مبعث پیامبر اکرم (ص) با اولین پرواز از مبدا تهران به مقصد فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز کرد.

آغاز به فعالیت این شرکت در ابتدای کار با 5 هواپیمای خریداری شده که سه هواپیمای آن از شرکت های داخلی و 2 هواپیمای آن باوجود تحریم های بسیار زیاد از شرکت های خارجی خریداری گردیده است می باشد همچنین زیر ساخت های فنی و اداری این شرکت نیز به طور کامل تامین گردیده است.

جهت عضویت در کانال ایتا آژانس گردشگری پرسیا توس برروی آیکن زیر کلیک کنید.

لوگوی ایتا

این شرکت در 2 ماه اول با همکاری ماهان به فعالیت می پردازد و طبق اخبار رسیده مقاصدی مانند نجف، دبی، بمبئی و استانبول جزو پرواز های خارجی این شرکت می باشد.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این شرکت هواپیمایی در آینده در همین صفحه بارگذاری خواهد شد.

شما مسافرین گرامی می توانید با آغاز فعالیت این شرکت هواپیمایی، بلیط پرواز های این شرکت را از آژانس گردشگری پرسیا توس تهیه نمایید.

شما همچنین می توانید بلیط هواپیمای تمامی شرکت های هواپیمایی را به صورت آنلاین از سایت آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir خریداری نمایید و علوه بر آن با تماس با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس، بلیط پرواز های خود را به صورت تلفنی نیز خریداری کنید.

 

جهت خریداری بلیط هواپیمای تمامی شرکت های هواپیمایی با شماره زیر تماس بگیرید.

38 الی 05132284534

سوالات متداول خرید بلیط هواپیمایی یزد ایر:

  1. در هنگام خرید بلیط مبلغ مورد نظر از حسابم کم شد ولی بلیط صادر نشد این مبلغ چه مدت طول می‌کشد تا به حسابم بازگشت داده‌شود؟

پاسخ: درصورتیکه وجه از حساب شما کم شده‌باشد حداکثر تا 48 ساعت آینده وجه به حساب شما بازگشت داده می‌شود.

 

منابع:

1. سایت یزد ایر




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.