خرید بلیط هواپیما ایران ایر

 

شرکت هواپیمایی ایران ایر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران محسوب می‌گردد که در حال حاضر بار بخش عمده‌ای از پرواز‌های داخلی و خارجی را به دوش می‌کشد.

این شرکت هواپیمایی در ابتدای تاسیس با نام هما (هواپیمایی ملی ایران) شناخته می‌شد و بعد از آن به نام ایران ایر تغییر یافت.

دفتر مرکزی ایران ایر در فرودگاه مهر‌آباد تهران قرار دارد و پایگاه اصلی پرواز‌های داخلی این شرکت نیز همین فرودگاه می‌باشد، علاوه بر این فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز به عنوان پایگاه اصلی پرواز‌های خارجی این شرکت شناخته می‌شود.

 

بلیط هواپیما ایران ایر :

 

امروزه انتخاب شرکت هواپیمایی ایران ایر برای یک سری افراد به عنوان انتخاب اول محسوب می گردد و این نیز به خاطر سابقه، خدمات مناسب و سوانح هوایی کمتر این شرکت هواپیمایی می باشد.

اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید با تماس با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس و یا مراجعه به وب سایت رزرو آنلاین این آژانس به آدرس persiatus.ir، بلیط های داخلی و خارجی این شرکت هواپیمایی را به آسانی خریداری نمایید.

 

برای خرید تلفنی بلیط هواپیما ایران ایر با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

قیمت بلیط هواپیما ایران ایر :

 

قیمت بلیط هواپیما ایران ایر، همواره یکی از موضوعاتی می باشد که افراد به دنبال آن هستند. باید گفت که قیمت بلیط هواپیما این شرکت به عوامل مختلفی نظیر مسیر، نوع پرواز، کلاس پروازی، تاریخ پرواز و ... بستگی دارد.

به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق این پرواز ها می توانید یا با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس بگیرید و یا اینکه به سایت رزرو آنلاین آژانس گردشگری پرسیا توس مراجعه نمایید.

 

بلیط چارتری هواپیمایی ایران ایر :

 

راهنمای خرید بلیط چارتری هواپیمایی ایران ایر 

  • مراجعه به وب سایت آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir
  • وارد کردن اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ
  • با توجه به اطلاعات وارد شده در مرحله قبل، کلیه پرواز های این مسیر هوایی برای شما نمایش داده می شود.
  • در این مرحله در قسمت فیلتر ها، شرکت هواپیمایی ایران ایر و نوع پرواز چارتری را علامت می زنید.
  • در صورتیکه مراحل قبل را طی کرده باشید پرواز هایی که برای شما نمایش داده می شوند پرواز های چارتری شرکت هواپیمایی ایران ایر خواهند بود و شما می توانید از بین این پرواز ها، پرواز مد نظر خود را خریداری نمایید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

بلیط ارزان هواپیمایی ایران ایر :

 

اگر قصد دارید که بلیط هواپیما ایران ایر را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید بایستی که زمان پرواز خود را ایام غیر تعطیل و ایام غیر پیک قرار دهید که تقاضای سفر کمتر باشد. به طور کلی در نیمه دوم سال نیز قیمت پرواز ها نسبت به نیمه اول سال کمتر می باشد و شما می توانید بلیط این شرکت هواپیمایی را در نیمه دوم سال با قیمت کمتری خریداری کنید.

 

کیفیت هواپیما های ایران ایر :

 

هواپیما های ایران ایر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. صندلی های این هواپیما ها بسیار راحت و در مقابل آن ها یک مانیتور قرار دارد. هواپیما ها نیز در طول پرواز کمترین صدا و حرکت را دارند و می توانند پروازی آرام را برای شما به ارمغان آورند.

 

فضای داخلی هواپیما ایران ایر

 

هزینه اضافه بار ایران ایر :

 

میزان بار مجاز برای پرواز های داخلی کلاس اکونومی : 20 کیلوگرم

وزن کیف دستی که مسافران می توانند با خود حمل نمایند : 5 کیلوگرم

 

میزان بار مجاز برای پرواز های داخلی کلاس بیزینس : 30 کیلوگرم

وزن کیف دستی که مسافران می توانند با خود حمل نمایند : 7 کیلوگرم

 

میزان بار مجاز برای نوزاد در پرواز های داخلی 10 کیلوگرم می باشد.

 

جریمه اضافه بار به ازای هر کیلوگرم برابر با 1 درصد قیمت بلیط پرواز می باشد.

 

در پرواز های خارجی میزان بار توسط شرکت هواپیمایی به شما اعلام می گردد و درصورتیکه بیشتر از مقادیر اعلام شده، بار حمل نمایید باید جریمه اضافه بار را بپردازید.

 

بار مجاز پرواز ایران ایر

 

کنسل کردن بلیط هواپیما ایران ایر :

 

در صورتیکه بلیط هواپیمای خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین از آژانس گردشگری پرسیا توس خریداری نموده اید می توانید برای کنسل کردن این بلیط، به پنل خود در سایت مراجعه نموده و این بلیط را به آسانی کنسل کنید هزینه بلیط نیز در کم تر از 24 ساعت به شما برگردانده می شود.

اما اگر این بلیط را از آژانس های هواپیمایی و یا سایت های خریداری بلیط هواپیمای دیگر خریداری نموده اید باید از طریق پشتیبان های آن ها برای کنسل کردن بلیط خود پیگیری نماید.

 

جریمه کنسلی بلیط هواپیمای ایران ایر چه قدر است ؟

 

برای جریمه کنسلی بلیط هواپیمای ایران ایر، در اینجا نمی توان عدد ثابتی را مطرح نمود و بایستی برای محاسبه هزینه کنسلی این بلیط به صفحه قوانین استرداد بلیط مراجعه کرد.