هتل تارا

هتل تارا مشهد در سال یک هزار و سیصد و هفتاد و چهار توسط جناب آقای جعفر عطار که ایشان پیشکسوت صنعت  هتلداری  کشور می باشند ، افتتاح شد که در حال حاضر زیر نظر جناب آقای مهندس فریدالدین عطار مدیریت می گردد.

این هتل دارای یکصد و سیزده اتاق، سوئیت و آپارتمان مختلف میباشد.هتل تارا یکی از نزدیک ترین هتل های چهار ستاره به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است که نمایی به یاد ماندنی و زیبا از آستان آن حضرت از بالکن اتاق ها قابل مشاهده است.

هتل رازی

هتل دو ستاره رازی مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های احداث شده شهر می باشد که در سال یک هزار و سیصد و پنجاه و نه افتتاح گردید و آخرین بازسازی این مجموعه در سال یک هزار و سیصد و نود و هفت انجام شده است.این هتل در شش طبقه و هفتاد و دو واحد اقامتی در میدان ده دی مشهد واقع شده است.

هتل فرید

هتل سه ستاره فرید مشهد امکانات مناسب طبق استاندارهای صنعت هتلداری در سال یک هزار و سیصدو هشتاد و پنج احداث گردیده است.این هتل در خیابان احمدآباد در مرکز شهر و نزدیک به مراکز بزرگ خرید مجتمع تجاری خورشید و زیست خاور واقع شده است.این مجموعه در سه طبقه و بیست و هفت واحد اقامتی و داری کافی شاپ ، رستوران ، فست فود و بیلیارد می باشد.

 

معرفی آژانس  پرسیا توس

شرکت بین المللی پرسیا توس وابسته به هلدینگ تارا در زمینه صنعت توریسم در ابعاد ملی و بین المللی بعنوان شرکتی با ملیت ایرانی و فعال در امر صنعت توریسم در اسپانیا ثبت و با توجه به پتانسیل های موجود و اهداف عالی برای طراحی برنامه ریزی و اجرای سفرهای توریستی،تخصصی همسنگ بااستاندارهای خوب جهانی فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با کارگیری بهترین و مجرب ترین افراد فعال در صنعت توریسم توانایی جذب جهانگردان و اجرای کلیه برنامه های تفریحی آموزشی،تخصصی در زمینه های موضوعی در این صنعت و ایجاد و کسب اعتبار درخور شایسته در کشورهای مذکور داشته باشد.

شرکت بین المللی پرسیا توس با دارا بودن دفاتر نمایندگی در شهرهای مهم همچون تهران_مادرید_مشهد و همچنین جذب نمایندگان فعال در این حوزه در دیگر کشورها توانسته است در حوزه کشورهای اروپایی فعالیت گسترده ای را راهبری نماید.

این شرکت دارای بخش های تخصصی بازاریابی در حوزهای کشورهای اروپایی،آسیایی میباشد.شرکت بین المللی پرسیا توس حداکثر توان و پتانسیل جهت جذب جهانگردان و اجرای کلیه تورها و سفرهای ورودی و خروجی را دارا می باشد.

این شرکت برای بازاریابی و تبلیغات و جذب توریست ورودی از کشور اسپانیا و در بسیاری از کشورهای مطرح اروپایی دفتری فعال در شهر مادرید در اختیار دارد و براین اساس حضور بی واسطه خود را در بازارهای جهانی تثبیت نموده است.

با توجه به  در اختیار داشتن دفاتر و نمایندگان فعال در کشورهای مختلف جهان و حضور بی واسطه در بازارهای جهانی و شناخت کافی از بازارهای هدف و با عنایت به همکاری کارشناسان خبره و با تجربه در این زمینه این شرکت تورهای خروجی خود را با هدف بکارگیری از این امکانات و ایفای نقش در راستای توسعه صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی و انتقال دانش و تکنولوژی این شرکت گروهایی برای بازدید از نمایشگاههای مختلف کشور های مطبوع خود ایران و اسپانیا فعالیت می نماید.

باتوجه به دراختیار داشتن چندین هتل در تمامی رده های کیفیتی در شهرهای مختلف کشور در مجموعه گروه هتل های تارا امکانات بسیار مناسبی را برای اسکان،پذیرایی و برگزاری سمینارها و همایش های مختلف برای این شرکت فراهم نموده است.علاوه بر امکانات فوق ناوگان حمل و نقل مناسب و مترجم و راهنماهای باتجربه به زبان های مختلف و کارشناسان با تجربه در این زمینه،پشتیبانی و اجرای سمینارها،همایش هاو نمایشگاهها در سطوح مختلف ملی و بین المللی در حد استاندارد و انتظار سازمان ها وموسسات را امکان پذیر نموده است. 

آژانس بین المللی مسافرتی پرسیا توس و شرکت های خدمات مسافرتی تابعه بعنوان واحدهای مستقل با در اختیار داشتن پرسنل ورزیده کلیه خدمات مسافرتی را ارائه نموده و با توجه به عضویت و ارتباط مستقیم با کلیه خطوط هواپیمایی نقش فروشندگی بلیط های شرکت های مختلف هواپیمایی را ایفا می کنند و امکان تهیه بلیط هواپیما برای کلیه مسیرهای داخلی و خارجی را فراهم نموده است.

همه ساله تعدا زیادی توریست از کشورهای مختلف اسلامی از ایران و به خصوص از شهر مقدس مشهد و آستان مطهر رضوی بازدید می نمایند.این شرکت با ایجاد بستری مناسب برای پذیرایی و طراحی سفرهای داخلی در همه ابعاد زمانی و موضوعی و بکارگیری تمامی توانایی ها و امکانات خود در مشهد و دیگر شهرهای ایران فعالیتی فوق العاده در زمینه جذب جهانگردان و زائران از دیگر کشورها نموده و اعتباری درخور و شایسته در کشور اسلامی ایجاد نماید.

شرکت بین المللی پرسیا توس با دارا بودن دفاتر مرکزی و اصلی در کشورهای ایران و اسپانیا و ترکیه توانسته است در حوزه دیگر کشورهای اروپایی نیز فعالیت گسترده ای را راهبری نماید.

 

مجوز

 

مجوز

 

مجوز قطار

 

مجوز فروش آنلاین



مطالب مرتبط

دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.