تور انفرادی چیست ؟

 

تور انفرادی به تور هایی گفته می شود که شما می توانید به دلخواه خودتان مقصد، زمان تور، نوع وسیله نقلیه، نوع سفر (زمینی، هوایی، ریلی و جاده ای) و محل اقامتتان را انتخاب نمایید.

در تور های گروهی قضیه متفاوت است، در این تور ها همه مواردی که برای سفر مورد نیاز می باشد از قبل مشخص شده است و شما در صورتیکه تور با موارد درخواستی شما هماهنگی داشته باشد می توانید از این تور ها استفاده نمایید و یک عیب دیگری که ممکن است این تور ها داشته باشند این است که در تور های گروهی چون اخلاق افراد متفاوت می باشد ممکن است شما با بعضی از افراد به مشکل برخورد نمایید به خصوص اینکه اگر خواسته باشید به صورت خانوادگی سفر نمایید به هیچ وجه رزرو تور های گروهی توصیه نمی گردد و بهتر است که به جای آن از تور های انفرادی استفاده نمایید.

 

جهت رزرو تور های انفرادی داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط با ما تماس بگیرید.

05132284535

 

مزایای تور های انفرادی :

  • هزینه : در تور های گروهی ممکن است خدمات بیشتری به شما ارائه گردد و هزینه آن در ابتدا از شما دریافت شود این مورد در تور های انفرادی وجود ندارد و شما می توانید با هزینه کمتری تور مورد نظر خود را رزرو نمایید.
  • مقصد دلخواه : یکی از خصوصیاتی که تور های انفرادی دارند این است که شما هر مقصدی که بخواهید می توانید تور انفرادی آن را رزرو نمایید در صورتیکه تور های گروهی بیشتر به یک تعداد مقاصد خاص وجود دارد.
  • محل اقامت : در تور های انفرادی شما می توانید هر نوع اقامتگاهی از جمله هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بوم گردی و ... را به عنوان محل اقامتتان انتخاب نمایید.
  • برنامه ریزی سفر : در این تور ها، کارشناسان، سفر شما را از آغاز تا پایان برای شما برنامه ریزی می کنند.
  • زمان سفر : در تور های انفرادی، زمان سفر، شروع و پایان آن با خود شماست این باعث می شود که شما بتوانید در هر روزی که دلخواه خودتان است سفر خود را آغاز و هر روزی که بخواهید سفر خود را تمام نمایید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

  • وسیله نقلیه : در این نوع از سفر ها نوع وسیله نقلیه هم به انتخاب خود مسافر می باشد که به دلخواه خود یکی از روش های سفر از جمله زمینی، هوایی، ریلی و یا حتی ماشین شخصی را انتخاب نمایید.  آژانس گردشگری پرسیا توس می تواند در مسیر هایی که انتقال اتومبیل با قطار وجود دارد ارسال اتومبیل به شهر مورد نظر شما را انجام دهد و شما می توانید در شهر مقصد خود از اتومبیل شخصیتان استفاده نمایید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز می توانید صفحه بلیط قطار حمل خودرو مراجعه نمایید علاوه بر آن ممکن است که قصد داشته باشید  با ماشین شخصی خود به کشور های دیگر سفر نمایید در این مورد نیز آژانس گردشگری پرسیا توس می تواند برای شما گواهینامه بین المللی و پلاک ترانزیت خودرو را صادر نماید و هماهنگی رزرو هتل در مقصد مورد نظر را برای شما انجام دهد.
  • زمان بندی سفر با خود شماست : در سفر های انفرادی، زمان بندی سفر در شهر مقصد با خود شما می باشد ممکن است در شهر مقصد جاذبه هایی برای شما مهم تر باشند و شما وقت بیشتری را برای بازدید از این جاذبه ها بگذارید و ممکن است به برخی از جاذبه ها نیز حتی سر نزنید و برنامه ریزی سفر کاملا با خود شما می باشد.

خرید بلیط قطار

 

خدمات تور های انفرادی آژانس گردشگری پرسیا توس :




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.