قبل از رزرواسیون

 

1- مسافرین محترمی که بانک رفاه کارگران با درخواست تسهیلاتشان موافقت کرده است می توانند پس از تماس با شرکت پرسیا توس و دریافت رمز ورود، به پنل کاربری خود وارد شده و به میزان تسهیلات درخواستی خود، که در حساب کاربریشان شارژ گردیده است، اقدام به رزرو تور مسافرتی مورد نظر خود نمایند.

 

2- چنانچه مشتری در مدت زمان 2 سال، به هر دلیلی نتواند از اعتبار پنل کاربری خود استفاده نماید و یا قسمتی از اعتبار مذکور باقی بماند، پس از کسر هزینه خدمات شرکت پرسیا توس، اعتبار باقیمانده به حساب تسهیلات گیرنده مسترد خواهد شد.

 

3- در صورت تاخیر یا کنسلی در سفرهای هوایی، ریلی و دریایی بر اساس قوانین دستگاه ها و سازمان های مرتبط عمل خواهد شد و مسافر ملزم به رعایت دستورالعمل های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان هواپیماپی کشوری می باشد.

 

4- شرایط رزرو بلیط در پرواز ها برای کودکان زیر دو سال شامل هزینه بیمه پرواز می باشد.

در هتل اقامت برای کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

اگر خانواده ای بیشتر از یک فرزند زیر 6 سال داشته باشند هزینه تخت اضافی به عهده مسافر خواهد بود.

هزینه هتل برای کودکان 6 تا 12 سال نیم بها می باشد.

لازم به ذکر است که درخواست هر گونه خدمات اضافی شامل هزینه می باشد که بایستی توسط مسافر پرداخت گردد.

 

5- رزرو پرواز و هتل برای افراد زیر 18 سال به تنهایی منع قانونی دارد. در صورت رزرو، خسارات ناشی از کنسل نمودن پرواز یا هتل به عهده مسافر می باشد.

 

6- بانوان باردار برای مسافرت هوایی نیاز به تاییدیه پزشک شرکت هواپیمایی دارند. لذا قبل از انجام رزرواسیون با کارشناسان شرکت پرسیاتوس و یا شرکت هواپیمایی مربوطه مشورت نمایند. این قوانین به منظور حفظ سلامت مادر و جنین تدوین شده است.

 

7- مسافر موظف است در هنگام ثبت نام مشخصات فردی خود و همراهان را به صورت کامل و صحیح مطابق با کارت شناسایی وارد نماید. هر گونه مغایرت در ثبت مشخصات به عهده مسافر بوده و هیچگونه مسئولیتی متوجه آژانس نمی باشد .

8- مسافر موظف است کلیه ضوابط حاکم بر سفر را پذیرفته و در صورت وارد نمودن هرگونه خسارت به محل اقامت یا وسایل حمل و نقل شخصا خسارت وارده را بپذیرد و به خسارت دیده هزینه آن را بپردازد.

 

9- مسئولیت مراقبت از فرزندان و حفظ اموال و مدارک شخصی در تمام طول سفر به عهده مسافر بوده و هیچ مسئولیتی متوجه کارگزار نمی باشد.

 

10- در اکثر هتل ها تخت سوم در اتاق سه نفره از نوع سفری یا کاناپه تخت شو می باشد و امکان استفاده و قوانین نرخی اختصاص تخت اضافه با توجه به سیاست های داخلی هتل تعیین می گردد.

 

حین رزرواسیون

 

1- با توجه به اینکه در اکثر هتل ها اتاق سینگل موجود نمی باشد، لذا در صورت عدم وجود اتاق سینگل و یا پر شدن ظرفیت اتاق های سینگل، با توجه به قوانین هتل ممکن است مسافر تنها، هزینه اتاق دوتخته را بپردازد.

 

2- ساعت تحویل اتاق های هتل هنگام ورود ساعت 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر بوده و مسافر موظف به رعایت آن می باشد. تاخیر در تخلیه اتاق شامل هزینه طبق قوانین هتل می باشد.

 

3- ممکن است حین رزرو تور مسافرتی، ظرفیت هتل و یا پرواز منتخب تکمیل شود(به دلیل ویژگی خاص وب سایت های رزرواسیون آنلاین ) در صورت بروز چنین اتفاقی شرکت پرسیا توس هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد و مسافر موظف است پرواز و یا هتل دیگری را انتخاب و رزرو نماید.

 

4- در روزها و فصولی که تعداد مسافران زیاد است، هتل ها و سایر اقامتگاه‌ها قوانین خاصی را اجرا می کنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارائه خدمات داشته باشند. از جمله این قوانین می‌توان به عدم پذیرش کنسلی، تغییر تاریخ، تغییر نام و در برخی هتل ها عدم ارائه سرویس‌های اتاق به‌صورت تخت اضافه اشاره کرد، شرکت پرسیا توس در این خصوص هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

5- هتل رزرو شده، متعلق به مهمانی است که مشخصات خود را در سیستم وارد کرده و غیر قابل انتقال به غیر می‌باشد و اگر مشخصات واچر با مشخصات مدارک شناسایی مهمان مطابقت نداشته باشد مهمان پذیرش نخواهد شد.

 

بعد از رزرواسیون

 

1- در صورت درخواست کنسلی تور مسافرتی از طرف مسافر، در صورت چارتر بودن پرواز و هتل محل اقامت مبلغی به عنوان جریمه توسط مسافر باید پرداخت گردد، میزان این جریمه از یک شب تا 100% مبلغ تور مسافرتی خواهد بود ( با توجه به نوع بلیط و هتل و سیاست تامین کننده و سازمان های مربوطه متفاوت خواهد بود ).

 

قبل از سفر

 

1- اگر به هر دلیلی پرواز مسافر کنسل گردد، مسئولیتی متوجه آژانس نمی باشد و شرکت هواپیمایی مربوطه برابر قوانین سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگو خواهد بود لذا در این شرایط، چنانچه امکان رزرو پرواز جدید وجود داشته باشد:

 

الف- در صورت رضایت مسافر به استفاده از پرواز جایگزین طبق مقررات سازمان های مربوطه در خصوص جرائم احتمالی و یا ما به التفاوت های احتمالی عمل خواهد شد. (بلیط و هتل)

 

ب- در صورت عدم رضایت مسافر و درخواست کنسل کردن تور مسافرتی، جهت عودت دادن وجه تور به حساب کاربری مسافر پس از کسر جرایم احتمالی بر طبق قوانین سازمان های مربوطه عمل خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این شرایط الباقی مبلغ اعتبار به حساب کاربری مسافر برخواهد گشت که می تواند برای خرید خدمات گردشگری در زمان دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

2- درصورت تمایل مسافر به اعمال تغییرات در تور مسافرتی رزرو شده، می تواند با کد کاربری شخصی به اکانت خود وارد شده و کلیه تغییرات مورد نظر را اعمال نماید و سیستم بطور خودکار جرایم را طبق قوانین سازمان های مربوطه اعمال و مدارک مسافرتی جدید را صادر می نماید.

 

لازم به ذکر است در صورتی که مبلغ تور مسافرتی جدید از اعتبار باقیمانده شخص بیشتر باشد. مسافر می تواند بصورت آنلاین حساب کاربری خود را به میزان دلخواه شارژ نماید.

 

3- شرکت پرسیا توس خراسان در صورت درخواست مسافر، بیمه مسافرتی را در مورد وی اعمال می نماید.

 

  • چنانچه یکی از اعضای خانواده از سفر منصرف شود بایستی شخص وام گیرنده پس از ورود به اکانت خود تغییرات را اعمال و سپس سیستم بطور خودکار کلیه خسارت های مربوطه بر طبق قوانین سازمان های ذیربط مابقی وجه را به حساب کاربری فرد وام گیرنده جهت استفاده در سفر های بعدی اضافه خواهد کرد. لازم به ذکر است در تمام مراحل رزرواسیون، کارمندان شرکت پرسیا توس به عنوان راهنما در کنار مسافرین محترم خواهند بود.

 

5- مسافر خارجی به تنهایی نمی تواند از تسهیلات سفر اقساطی استفاده کند مگر به صورت همراه شخص وام گیرنده و در اینصورت همراه داشتن اصل پاسپورت با ویزای معتبر الزامیست.

 

حین سفر

 

۱- در صورت عدم رضایت مسافر از هتل یا اقامتگاه انتخابی خود و یا کنسل شدن هتل به هر دلیلی مانند پر شدن آن، اشکالات تاسیساتی و غیره، مسئولیت اتفاقات فوق به عهده هتل می باشد و شرکت پرسیا توس تنها نقش مشاور را خواهد داشت و پیگیری های بعدی بایستی از سازمان های نظارتی ذیربط انجام گردد.

 

۲- مسافر موظف است در ساعات اعلام شده در برنامه های گشت احتمالی شرکت نموده و در صورت تاخیر یا عدم حضور در محل های اعلام شده مسئولیت از دست دادن گشت مذکور به عهده مسافر می باشد.

 

۳- هزینه استفاده از خدمات هتل از قبیل مواد خوراکی، نوشیدنی، خشکشویی و غیره به عهده مسافر خواهد بود.

 

4- در صورتیکه مقامات انتظامی یا قضایی به هر دلیلی از انجام و یا ادامه سفر ممانعت کنند، آژانس مسافرتی و مسافر ملزم به تبعیت از مقررات بوده و هیچگونه خسارت و مسئولیتی متوجه آژانس نمی باشد.

 

5- مسافر باید کلیه ضوابط حاکم بر سفر را پذیرفته و در صورت وارد نمودن هر گونه خسارت به محل اقامت و وسایل حمل و نقل شخصا مسئولیت خسارت وارده را بپذیرد.

 

6- در صورت وقوع هر گونه پیشامد غیر منتظره از قبیل شرایط فوق العاده جوی، جنگ، شورش و ... مسئولیتی متوجه آژانس پرسیا توس نخواهد بود لذا بعد از انجام هماهنگی های لازم با ایرلاین و هتل مربوطه مبالغ تور به اعتبار حساب کاربری شخص وام گیرنده جهت استفاده در سفرهای بعدی افزوده می گردد.

 

7- در صورت کنسل شدن پرواز توسط ایرلاین به هر دلیلی اعم از تاخیر بیش از دو ساعت. برگشت به مبدا. انحراف به فرودگاه جایگزین. اور شدن پرواز. همچنین دیر رسیدن مسافر به پرواز و یا جاماندن مسافر از هواپیما، شرکت پرسیا توس و هتل محل اقامت مسافر مسئولیتی در قبال ایرلاین مربوطه و جا ماندن مسافر نداشته و طبق قوانین هتل و سازمان های مربوطه عمل خواهند کرد.

 

8- در صورت کنسل شدن پرواز مسافر، و نبود پرواز جایگزین در همان روز در صورت موافقت مسافرین، شرکت پرسیا تلاش خود را در خصوص تمدید محل اقامت و رزرو اولین پرواز ممکنه انجام خواهد داد. بدیهی است هزینه اقامت بیشتر یا افزایش نرخ پرواز به عهده مسافر خواهد بود.

 

بعد از سفر

 

1- در صورت نارضایتی مسافر از خدمات ارائه شده در هتل و یا خدمات گردشگری ( ترانسفر و گشت شهری ) حتی المقدور در همان لحظه با کارشناسان شرکت تماس گرفته تا با راهنمایی ایشان مشکل در محل مرتفع گردد در غیر این صورت با در دست داشتن مدراک مثبته به انجمن صنفی و یا بازرسان سازمان های ذیصلاح مربوطه استان مقصد مراجعه تا مسئله حل گردد .

 

لازم به ذکر است شرکت پرسیا توس هیچ مسئولیتی در قبال نحوه ارائه خدمات ارائه شده در هتل ندارد و انتخاب هتل و همچنین ایرلاینی که مسافر انتخاب می کند به اختیار و تشخیص خود او می باشد.

 

2- امضای قرارداد یا خرید تور به صورت الکترونیک از طرف مسافر یا نماینده وی به منظور مطالعه دقیق مشخصات سفر و آگاهی کامل از مفاد قرارداد و شرایط ابطال سفر و اطلاع از کلیه لوازم ضروری و شخصی مورد نیاز سفر بوده و کلیه مسئولیت های ناشی از عدم توجه به مفاد این پیوست متوجه مسافر خواهد بود .

 

  •  در صورتیکه هنوز مراحل دریافت وام گردشگری را انجام نداده اید ابتدا از طریق لینک زیر به این صفحه مراجعه نمایید و در صورتیکه قبلا این کار را انجام داده اید در قسمت پایین قوانین را تائید کرده و وارد صفحه رزرواسیون شوید.

 

درخواست وام گردشگری

 

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.