درباره شرکت هواپیمایی اروان بیشتر بدانید:

شرکت هواپیمایی اروان در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ به صورت شرکت سهامی خاص طی شماره 48074 به ثبت رسیده و فعالیت خود را آغاز نموده‌است. در حال حاضر سهامدار عمده شرکت هواپیمائی اروان موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان(هلدینگ سرمایه‌گذاری بازرگانی تدبیرگران اطلس) می‌باشد.

وظیفه اصلی شرکت هواپیمائی اروان، تعیین یک استاندارد جدید برای ارائه خدمات هوایی و حرفه‌ای در بازار هدف، با در نظر داشتن حداکثر ایمنی قابل‌ اطمینان برای مسافران گردشگر و حرفه‌ای می‌باشد. این مأموریت، با استفاده از آخرین فن‌آوری‌های حمل‌‌و‌نقل هوایی و طراحی نظام‌های مؤثر و کارآمد، با اتخاذ آخرین شیوه‌های مدیریت صنعت هواپیمایی بازرگانی و با ارائه کمترین نرخ از طریق کاهش هزینه‌های غیرضروری و همچنین، استفاده از فن‌های تغییر قیمت و کنترل کیفیت، قابل‌ اجرا خواهد بود. هدف رسیدن به ارائه بالاترین سطح خدمات و عملیات ایمن و راحتی مسافران است.

برنامه کسب‌و‌کار شرکت هواپیمائی اروان بر‌اساس شرکت‌های هواپیمایی کم‌هزینه تهیه و در حال اجرا می‌باشد. در شرکت‌های حمل‌و‌نقل هوایی ایران عامل انسانی نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف و توسعه و رشد شرکت ایفا می‌نماید. بدون شک مدیریت منابع انسانی و وجود عوامل انسانی توانمند و کارآمد موجب رشد و توسعه در هر شرکت هواپیمائی خواهد بود.

تیم مدیریتی پروژه شرکت هواپیمائی اروان با داشتن تجربه صنعت هواپیمائی و تجربه اجرائی در رده‌های مدیریت ارشد صنعت هواپیمائی بازرگانی و با آشنائی کامل و دقیق علمی و تخصصی از وضعیت هواپیمائی در داخل و خارج از کشور و روند تحولات جهانی صنعت هواپیمائی، کلید موفقیت این پروژه می‌باشند.

استراتژی شرکت هواپیمایی اروان:

  • حداکثر ایمنی
  • سود‌آوری
  • تمرکز بر مشتری
  • سرمایه انسانی کارآمد
  • تضمین کیفیت
  • کارائی و موثر بودن
  • حداکثر واگذاری فعالیت‌های غیر اصلی به خارج از شرکت
  • حداکثر استفاده از تکنولوژی IT
  • استراتژی شرکت هواپیمائی اروان، ورود به بازار بالقوه حمل‌‌و‌نقل هوائی مسافرین تجاری و گردشگری است. این بازار، ما را قادر می‌سازد به ‌طور موثر استراتژی‌های قیمت‌گذاری انعطاف‌‌پذیر را اجرا نماییم.

خرید بلیط هواپیمایی اروان:

آژانس گردشگری پرسیا توس به عنوان یکی از آژانس‌های مطرح ایران با دارا بودن تمامی ایرلاین‌های داخلی امکان خریداری بلیط هواپیمای اروان را نیز برای مسافرین گرامی فراهم آورده‌است. بدین منظور مسافران محترم می‌توانند بلیط هواپیمای این شرکت را با مراجعه به وب سایت رزرو آنلاین آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir و یا تماس تلفنی با این آژانس خریداری نمایند.

جهت خریداری بلیط هواپیمایی اروان با شماره زیر تماس بگیرید.

38 الی 05132284534

مهمترین مسیر‌های پروازی شرکت هواپیمایی اروان:

بلیط هواپیما تهران به مشهد

بلیط هواپیما مشهد به تهران

تور های اقساطی آژانس گردشگری پرسیا توس:

آژانس گردشگری پرسیا توس برای آسایش بیشتر مسافرین گرامی این امکان را فراهم آورده‌است که مسافرین بتوانند تمامی تور‌های داخلی و خارجی را به صورت اقساطی رزرو نمایند.

این آژانس با دارا بودن تفاهم‌نامه با بانک رفاه و همچنین تفاهم نامه‌ای برای فرهنگیان این امکان را برای بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگیان فراهم آورده است که این افراد بتوانند تمامی تور‌های داخلی و خارجی را به صورت اقساطی و بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت با اقساط 10 ماهه و به صورت کسر از حقوق پرداخت نمایند.

 

برخی از اطلاعات برگرفته از سایت اروان می باشد




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.