بلیط چارتری سپهر 360

 

سپهر 360 یک موتور جست و جوی بلیط هواپیما می باشد که با دو هدف در سال 1393 راه اندازی گردید.

اولین هدف این شرکت ارائه بلیط های سیستمی و چارتری برای کاربران و دومین هدف آن نمایش پرواز های ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی برای فروش بدون صرف هزینه های بالای بازاریابی می باشد و تاکنون توانسته است که در این زمینه بسیار عالی عمل نماید و خود را به عنوان یکی از برند های برتر در زمینه فروش بلیط هواپیما مطرح کند.

آژانس گردشگری پرسیا توس نیز از مدت ها قبل پرواز های ایرلاین های مختلف را در وب سایت سپهر 360 به نمایش درآورده است و جزو یکی از آژانس های هواپیمایی در ایران می باشد که کمترین نرخ پرواز های چارتری را به شما ارئه می کند.

اگر می خواهید که بلیط چارتری خود را با ارزان ترین قیمت از سایت سپهر 360 خریداری نمایید ابتدا بایستی به این سایت مراجعه کرده و اطلاعاتی نظیر مبدا، مقصد، تاریخ و ... را وارد نمایید و برروی جست و جو کلیک کنید در این لحظه لیست تمامی پرواز ها از ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی مختلف برای شما نمایش داده می شود.

همانطور که در بالا هم ذکر شد آژانس گردشگری پرسیا توس کمترین نرخ پرواز های چارتری را ارائه می کند. بنابراین در لیست پرواز های نمایش داده شده توسط سایت سپهر 360، آژانس گردشگری پرسیا توس را پیدا کرده، قیمت آن را با سایر آژانس ها مقایسه کرده و سپس بلیط پرواز خود را با ارزان ترین قیمت از آژانس گردشگری پرسیا توس خریداری نمایید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

روش خریداری بلیط چارتری با کمترین نرخ :

 

همانطور که در بالا گفته شد آژانس گردشگری پرسیا توس یکی از آژانس هایی می باشد که کمترین نرخ بلیط پرواز های چارتری را به شما ارائه می کند و شما می توانید با مراجعه به وب سایت سپهر 360 و مقایسه قیمت ها با هم از این موضوع اطمینان حاصل نمایید و خرید خود را انجام دهید.

یکی از روش های دیگری که شما می توانید برای خرید بلیط چارتری با ارزان ترین قیمت از آن استفاده نمایید مراجعه مستقیم به سایت پرسیا توس می باشد برای این منظور شما می توانید از طریق جست و جوی گوگل کلمه پرسیا توس را سرچ نمایید و اولین لینک را کلیک کنید و یا از طریق کلیک برروی آدرس persiatus.ir به این سایت وارد شوید.

پس از ورود به سایت و انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ و کلیک برروی جست و جو، شما می توانید لیست کامل پرواز های ایرلاین های مختلف را مشاهده نمایید.

تا اینجا تمامی پرواز های سیستمی و چارتری برای شما نمایش داده می شود. اگر قصد خرید بلیط چارتری را دارید می توانید از قسمت فیلتر ها، تیک چارتری را بزنید، با این کار پرواز های چارتری فقط برای شما نمایش داده خواهد شد که شما می توانید قیمت ایرلاین هایی که پرواز چارتری در مسیر انتخاب شده شما را دارند را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان ترین بلیط چارتری را خریداری نمایید.

 

خرید بلیط قطار




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.