کانال فروش بلیط هواپیما لحظه آخری:

بلیط هواپیما لحظه آخری یک روش عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر است. با کمی تحقیق و برنامه‌ریزی می‌توانید بلیط‌هایی را پیدا و خریداری نمایید که با تخفیفات ویژه‌ای ارائه می‌شوند به طور کلی این تخفیفات بیشتر در نزدیکی زمان پرواز ارائه می‌شود به همین دلیل به این بلیط‌ها، بلیط‌های لحظه آخری می‌گویند.

البته از مدتی پیش با توجه به افزایش مسافران و کمبود بلیط در حال حاظر کمتر می‌توان این بلیط‌ها را یافت اما با این وجود شما می‌توانید با عضویت در کانال ایتا آژانس گردشگری پرسیا توس از این بلیط های لحظه آخری اطلاع یابید.

جهت اطلاع از بلیط هواپیما لحظه آخری کلیک کنید و به کانال ایتا بپیوندید.

تخفیفات خریداری بلیط هواپیما:

یکی دیگر از روش‌هایی که شما می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمت کمتر تهیه کنید استفاده از تخفیفات ویژه‌ای است که برخی از آژانس‌ها و سایت‌ها به شما ارائه می‌کنند در همین جهت آژانس گردشگری پرسیا توس نیز با کد تخفیف persia این امکان را برای مسافرین فراهم آورده‌است تا با مراجعه به سایت خرید بلیط هواپیمای آنلاین این آژانس به آدرس persiatus.ir بتوانند بلیط هواپیما خود را با قیمت کمتری خریداری نمایند.

همچنین این آژانس کد تخفیفی ویژه شنبه هر هفته دارد که فقط در کانال اطلاع‌رسانی می‌شود.

خرید بلیط هواپیما به صورت اقساطی:

یکی دیگر از مواردی که آژانس گردشگری پرسیا توس برای رفاه بیشتر مسافرین ایجاد کرده‌است امکان خریداری بلیط هواپیما به صورت اقساطی است.

این بلیط‌ها به ویژه در مسیر‌های خارجی که قیمت بلیط‌ها کمی بالا می‌باشد طرفداران زیادی دارد. اما در حال حاظر امکان خریداری این بلیط‌ها به صورت آنلاین وجود ندارد و شما بایستی برای خریداری این بلیط‌ها یا به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی بلیط مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

جهت خرید بلیط هواپیما به صورت اقساطی با شماره های پایین تماس بگیرید.

38 الی 05132284534

آدرس مراجعه حضوری : مشهد - خیابان آیت الله شیرازی - بین شیرازی 17 و 19 - جنب هتل تارا مشهد (ساعت 8 الی 16 همه روزه به جز روز های تعطیل)




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.