خرید اقساطی بلیط هواپیما داخلی و خارجی

 

یکی از خدمات ویژه آژانس گردشگری پرسیا توس، ارائه تمامی خدمات گردشگری به صورت اقساطی به مسافرین گرامی می باشد این خدمات گردشگری می تواند شامل خرید بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل، تور و ... باشد که در این صفحه ما به شما توضیحات لازم در زمینه خرید اقساطی بلیط هواپیما را توضیح خواهیم داد.

همانطور که می دانید هزینه خرید بلیط هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس بالا تر می باشد به خصوص اگر شما قصد سفر های خارجی را داشته باشید، در اینجا راه حلی که شما می توانید از آن استفاده نمایید تا در ابتدای سفر متحمل هزینه بالایی نشوید خرید بلیط هواپیما به صورت اقساطی می باشد.

 

نحوه خرید اقساطی بلیط هواپیما :

1.در مرحله اول شما باید با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس بگیرید و اطلاعات سفر خود را به همکاران ما ارئه کنید، در صورت موجود بودن هزینه بلیط به شما اعلام می گردد که شما اگر خواهان استفاده از خدمات اقساطی آژانس گردشگری پرسیا توس باشید باید 35 درصد از هزینه بلیط را در ابتدا به شماره کارتی که به شما اعلام می گردد واریز نمایید و مابقی مبلغ را می توانید طی 5 قسط به آژانس پرداخت کنید. (تعداد اقساط به دلخواه مسافر می باشد)

جهت خرید اقساطی بلیط هواپیما با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

2. در مرحله بعد شما باید به ازای تعداد اقساط چک های صیادی که ثبت سیستمی نیز شده باشد را از طریق یکی از پیام رسان هایی را که دارا می باشید برای آژانس پرسیا توس ارسال نمایید.

3. پس از تائید چک ها، بلیط مورد نظر شما از طریق همان پیام رسان برای شما ارسال می گردد.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما :

 

در صورتیکه قصد خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین را نیز دارید می توانید به سایت رزرو آنلاین آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir مراجعه نمایید و بلیط هواپیمای خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که به صورت آنلاین در حال حاضر استفاده از خدمات گردشگری اقساطی این آژانس فعال نمی باشد و باید طبق مراحلی که در بالا گفته شد نسبت به خرید اقساطی بلیط هواپیمای خود اقدام نمایید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

سایر خدمات گردشگری اقساطی آژانس پرسیا توس :

 

همانطور که در قسمت اول نیز به آن اشاره شد شما می توانید علاوه بر اینکه بلیط هواپیمای خود را به صورت اقساطی خریداری می کنید خدمات دیگری همچون رزرو هتل، تور و ... را نیز به صورت اقساطی از آژانس گردشگری پرسیا توس رزرو کنید. برای این منظور نیز می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

 

برای رزرو هتل و تور به صورت اقساطی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.