دفتر مرکزی فروش بلیط قطار در مشهد

 

همانطور که می دانید امروزه سفر با قطار به یکی از محبوب ترین نوع سفر های بین شهری تبدیل شده است و آن نیز به دلیل این است که این نوع از سفر می تواند امنیت بالا و قیمت مناسبی را برای مسافران فراهم آورد البته مزایای دیگری نیز سفر با قطار دارد که در سایر وسایل نقلیه ممکن است نداشته باشد از جمله این مزایا عبارتند از اینکه در قطار شما در صورتیکه خسته شده باشید می توانید در راهروی قطار قدم بزنید و از مناظر بیرون لذت ببرید و خستگی سفر را فراموش کنید در صورتیکه گرسنه باشید می توانید به رستوران قطار رفته و غذای مورد علاقه تان را آنجا سرو نمایید و در صورتیکه خوابتان بیایید می توانید در کوپه خود بخوابید و در صورت سفر خانوادگی نیز کوپه های اختصاصی راحتی زیادی را برای شما فراهم می آورند. برای برخی از افراد مانند دانشجویانی که در شهر خود تحصیل نمی کنند سفر با قطار ممکن است گزینه مقرون به صرفه ای برای رفت و آمد بین شهر محل تحصیل و محل زندگی این افراد باشد.

 

شما می توانید بلیط قطار خود را با مناسب ترین قیمت با تماس با شماره زیر خریداری و رزرو نمایید.

05132284535

ساعت تماس 8 الی 16

 

جهت اطلاع از زمان پیش‌فروش‌های بلیط قطار کلیک کنید و به کانال ایتا بپیوندید.

 

 

با توجه به نکات بالا دریافتیم که سفر با قطار چه مزایای فراوانی دارد اما سوال دیگر اینجاست که از کجا و به چه طریقی می توان بلیط قطار را با اطمینان خاطر و با مناسب ترین قیمت خریداری کرد باید گفت که امروزه سایت های آنلاین و مراکز فروش بلیط قطار فراوانی در سطح کشور وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها اقدام به خریداری بلیط قطار نمایید.

 

آژانس گردشگری پرسیا توس نیز به عنوان مرکز فروش بلیط قطار در مشهد همه روزه خدمتگزار عزیزان گرامی در مشهد و سایر شهر های ایران می باشد که بتوانند بلیط قطار خود را با اطمینان، با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان رزرو کنند.

 

خرید بلیط قطار

 

شما می توانید با تماس با شماره تلفن های بالا بلیط قطار خود را در تمامی مسیر ها و به آسانی خریداری نمایید برای این کار کافیست که با شماره های بالا تماس گرفته و اطلاعات و مبدا و مقصد خود را به همکاران ما بگویید همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس بلیط قطار مد نظر شما را در کمترین زمان ممکن خریداری و به شما ارائه می کنند.

 

دفتر فروش بلیط قطار در مشهد : مشهد - خیابان آیت الله شیرازی - بین شیرازی 17 و 19 - لابی هتل تارا - آژانس گردشگری پرسیا توس

 

خرید بلیط حمل خودرو با قطار:

 

یکی از مزایایی که برخی از افراد از آن آگاهی ندارند حمل خودروی شخصی خود با استفاده از قطار می باشد که افراد می توانند بلیط حمل خودرو با قطار را خریداری کنند و خودروی خود را از طریق قطار به شهر های مختلف ایران ارسال نمایند. اما قبل از خریداری این بلیط بایستی فرد از یک سری قوانین و شرایط آگاهی داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می گردد قبل از خرید این بلیط به صفحه خرید بلیط حمل خودرو با قطار مراجعه نموده و این قوانین را مطالعه نمایید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

اجرا کننده تور‌های ریلی به صورت اقساطی به سراسر ایران:

 

شما می‌توانید در صورت رزرو تور ریلی از آژانس گردشگری پرسیا توس از شرایط اقساطی نیز بهره‌مند گردید.

آژانس گردشگری پرسیا توس به عنوان اولین آژانس گردشگری در ایران با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بانک رفاه امکان ارائه تور‌های اقساطی را بدون مراجعه به بانک، برای بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم آورده‌است.

در همین جهت شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه تور‌های اقساطی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی مراجعه نمایید.

علاوه بر بازنشستگان تامین اجتماعی، آژانس گردشگری پرسیا توس همین شرایط را برای بازنشستگان فرهنگیان نیز فراهم آورده‌است که فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی نیز می‌توانند با مراجعه به صفحه تور‌های اقساطی فرهنگیان اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

سایر افرادی که در دو گروه بالا قرار ندارند نیز می‌توانند با ارائه چک از خدمات اقساطی این آژانس بهره‌مند گردند.

جهت رزرو تور‌های ریلی به صورت اقساطی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

سوالات متداول:

 

  1. برای سوار شدن به قطار همراه داشتن چه مدارکی الزامی می‌باشد؟

جهت سوار شدن به قطار پرینت بلیط و ارائه یک کارت شناسایی معتبر الزامی می‌باشد.

درصورتیکه شما از تخفیفات ویژه جانبازان یا خانواده شهدا استفاده کرده‌اید بایستی کارت معتبر مربوطه را نیز به همراه داشته‌باشید.




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.