خرید بلیط قطار حمل خودرو با قطار رجا

 

اگر شما وابستگی زیادی به خودروی شخصی خود دارید و یا به دلایل دیگر می خواهید که خودروی شخصی خود را در شهر دیگری مورد استفاده قرار دهید می توانید از خدمات ویژه حمل خودرو با قطار رجا بهره مند گردید.

 

خرید بلیط حمل خودرو :

 

برای خرید این بلیط کافی است شما با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس گرفته تا همکاران ما در اسرع وقت بلیط حمل خودرو را برای شما رزرو نمایند.

 

برای خرید بلیط حمل خودرو با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

راهنمای حمل خودرو با قطار:

حمل خودرو با قطار یک گزینه محبوب برای مسافرانی است که می‌خواهند خودرو خود را به مقصدی دورتر از محدوده رانندگی خود منتقل کنند. این روش حمل‌و‌نقل علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امکان دسترسی به مناطق دورافتاده و کاهش خستگی رانندگی را نیز فراهم می‌کند.

قبل از اقدام به حمل خودرو با قطار، باید اطلاعات لازم را در اختیار داشته‌باشید، از جمله زمان‌بندی و ایستگاه‌های مقصد، شرایط حمل و نقل خودرو و هزینه‌های مربوطه.

همچنین باید از امکانات و تجهیزات لازم برای انتقال خودرو به قطار اطمینان حاصل کنید. با رعایت این نکات و آماده‌سازی مناسب، تجربه حمل خودرو با قطار می‌تواند بسیار راحت و موثر باشد.

شما می‌توانید در قسمت پایین راهنمای حمل خودرو با قطار را به صورت کامل مشاهده نمایید.

 

شرایط صدور بلیط حمل خودرو:

برای صدور بلیط حمل خودرو بایستی حتما به نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. درصورتیکه اطلاعات مورد نیاز برای صدور بلیط حمل خودرو به درستی به همکاران ما داده نشود و اطلاعات مورد تائید شما قرار گیرد مسئولیت و عواقب آن برعهده مالک خودرو می باشد. (بلیطی که برای شما صادر می شود غیر قابل ویرایش است و اگر اطلاعات به درستی وارد نشود باید بلیط با توجه به قوانین استرداد کنسل گردد و مجددا بلیط برای شما صادر شود.)
  2. اطلاعات مورد نیاز حمل خودرو نظیر ساعت و حرکت قطار، مشخصات اتومبیل، شرایط تحویل خودرو و ... در داخل برگه بلیط درج می گردد.

 

شرایط استرداد بلیط حمل خودرو با قطار رجا:

  • در صورتیکه تا قبل از ساعت 12 روز قبل از حرکت بلیط خود را کنسل کنید 90 درصد از هزینه بلیط به شما برگشت داده می شود.
  • اگر بلیط خود را بین ساعت 12 روز قبل از حرکت تا 3 ساعت مانده به حرکت کنسل کنید 70 درصد از هزینه بلیط به شما برگشت داده می شود.
  • در صورتیکه بلیط خود را بین 3 ساعت مانده تا حرکت و زمان حرکت کنسل کنید 50 درصد از هزینه بلیط به شما برگشت داده می شود.
  • بعد از حرکت نیز هیچ هزینه ای برگشت داده نمی شود.

 

خرید بلیط قطار

 

شرایطی که در هنگام تحویل خودرو در مبدا و مقصد باید به آن توجه کنید:

  • ساعت حرکت قطار که برروی بلیط درج شده است آخرین زمانی است که شما می توانید خودروی خود را تحویل دهید. زمان تحویل خودرو از ساعت 8 صبح روز حرکت قطار انجام می گیرد و شما باید خودروی خود را در ساعات اداری و بهتر است در همان ساعات اولیه تحویل دهید. در صورتیکه حرکت قطار در ساعات اولیه صبح انجام می گیرد شما بایستی خودروی خود را روز قبل از حرکت تحویل دهید برای این مورد باید با ایستگاه مبدا تماس گرفته و از آن ها از زمان دقیق تحویل خودرو اطلاع یابید.
  • مقدار بنزین و گاز در خودرو ها : برای ایمنی بیشتر برای خودرو های بنزینی باید حجم بنیزین داخل باک اتومبیل از یک چهارم حجم آن بیشتر نباشد و برای اتومبیل های دوگانه سوز باید گاز خودرو کاملا خالی باشد.
  • اگر خودروی شما دوگانه سوز می باشد باید حتما دارای معاینه فنی معتبر از مراکز CNG/LPG باشد
  • خودرو هایی که دارای کپسول های گازی دفرمه هستند و یا ضربه شدیدی به آن ها وارد شده است ورود آن ها به داخل قطار ممنوع می باشد.
  • به دلیل مسائل ایمنی سر باتری ماشین در مبدا حرکت جدا شده و در مقصد مجددا اتصال داده می شود.
  • نکته مهم دیگری که باید در حمل خودرو با قطار به آن توجه داشته باشید عرض و ارتفاع ماشین می باشد که حداکثر ابعاد مورد قبول ارتفاع 158 سانتی متری و عرض 180 سانتی متری است.(حمل اتومبیل ام وی ام x22 با قطار امکان پذیر نمی باشد)
  • درصورتیکه وسایلی از قبیل باربند و ... به خودرو نصب شده باشد ابعاد خودرو با همان وسایل سنجیده می شود و اگر از ابعاد گفته شده در بالا بیشتر شود از حمل آن با قطار جلوگیری به عمل می آید و مسئولیت آن برعهده مالک اتومبیل می باشد.
  • از قرار دادن هرگونه وسایل اضافی در داخل خودرو (به جز جک و زاپاس) جلوگیری کنید و در مقصد، هنگام تحویل خودرو به مالک هیچگونه ادعایی در رابطه با این وسایل اضافه در داخل ماشین پذیرفته نیست.
  • در صورتیکه اتومبیل شما از قبل دارای نقص فنی و یا آسیب دیدگی است و یا از نظر لوازم خودرویی کمبودی دارد حتما این موارد را با مسئولان اعزام در میان بگذارید تا از مشکلات پیش آمده در هنگام تحویل خودرو جلوگیری شود.
  • حتما دقت داشته باشید که باتری ماشین کاملا سالم باشد تا در هنگام ورود به مقصد با مشکل روشن نشدن اتومبیل رو به رو نگردید.
  • خودروی تحویلی حتما باید روشن باشد و معیوب و یا تصادفی نباشد
  • برای ارسال خودرو های سازمانی نیاز به نامه از سازمان مربوطه الزامی می باشد
  • برای ارسال اتومبیل های صفر کیلومتر، شش رقم آخر شاسی به جای شماره پلاک باید وارد گردد و در هنگام  تحویل خودرو باید برگه فروش خودرو ارائه گردد.
  • برای خودروهای گذر موقت تا قبل از تمام شدن زمان مجوز، صدور بلیت با شماره پلاک گذر موقت مجاز است.
  • برای خودرو های خارجی، اصل برگ سبز گمرکی الزامی است.
  • برای ارسال خودرو های سیاسی برگه معرفی نامه از سفارت الزامی می باشد.

 

اسناد و مدارک تحویل خودرو در مبدا و مقصد:

الف : هنگام تحویل دادن خودرو در مبدا :

  • ارائه اوراق شناسایی و مشخصات مالک (سند یا کارت مالکیت خودرو) در هنگام تحویل خودرو الزامی است.
  • در هنگام تحویل خودرو، فرد باید نام تحویل گیرنده در مقصد را در بارنامه قید نماید.

ب : هنگام تحویل گرفت خودرو در مقصد :

  • خودرو در مقصد فقط به فردی که نام او در بارنامه ثبت شده است با ارائه کارت ملی (کارت شناسایی و مدارک معتبر) تحویل داده می شود.
  • اگر به هر دلیلی فرد تحویل گیرنده نتواند برای تحویل خودرو مراجعه کند و بخواهد فرد دیگری را معرفی نماید بایستی به آن فرد وکالت نامه رسمی بدهد.

 

زمان تحویل خودرو در مقصد:

زمان تحویل خودرو در مقصد به صورت فوری انجام نمی شود و شما بایستی پس از رسیدن قطار به مقصد با ایستگاه مقصد تماس گرفته و از زمان تحویل خودرو اطلاع یابید.

از زمان ورود قطار تا 24 ساعت بعد هزینه نگهداری خودرو به صورت رایگان محاسبه می گردد اما پس از 24 ساعت اولیه هزینه ای برای نگهداری خودرو محاسبه شده و از شما در هنگام تحویل خودرو دریافت میشود.

 

حق بیمه حمل خودرو:

حق بیمه حمل خودرو به صورت مستقل از هزینه بلیت به صورت نقدا از مالک خودرو دریافت می گردد.




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.