تور اقساطی نوروز 1402

 

یکی از زمان هایی که نرخ سفر ایرانیان در آن بازه زمانی به شدت بالا می رود در عید نوروز می باشد و مردم ترجیح می دهند برای اینکه دغدغه و نگرانی کمتری در این سفر داشته باشند سفر خود را به صورت تور انجام دهند. بنابراین در این بازه زمانی سایت ها و آژانس های مختلف سفر هایی را به صورت تور به مسافرین گرامی ارائه می کنند اما باید دقت لازم را داشته باشید که تور های خود را از سایت ها و آژانس های گردشگری معتبر خریداری و رزرو نمایید.

 

برای مشاهده تور های اقساطی نوروز 1402 کلیک کنید.

همچنین برای رزرو تور دلخواه نوروز 1402 خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

 

علاوه بر این همان طور که می دانید در برخی از بازه های زمانی که تعداد مسافران زیاد می باشد نرخ بلیط و هزینه رزرو هتل تا حدودی بالا می رود و ممکن است هزینه سفر را به خصوص در سفر های خارجی بالا ببرد و مقداری پرداخت هزینه را به صورت یک جا برای مسافرین سخت نماید. لذا برای این مورد نیز راه حلی بوجود آمده است و آن هم خریداری و رزرو تور های اقساطی می باشد که در این تور ها دیگر شما نیازی نیست که تمام هزینه را مسافر در ابتدا پرداخت نماید و می تواند این هزینه را در چندین ماه و به صورت اقساطی پرداخت کند.

 

خرید بلیط قطار

 

آژانس گردشگری پرسیا توس یکی از آژانس های معتبر در ایران می باشد که ارائه کننده تمامی تور های اقساطی داخلی و خارجی می باشد که تمامی افراد می توانند از این تور های اقساطی بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند در کنار این تور ها، این آژانس ارائه کننده تور های اقساطی ویژه بازنشستگان نیز می باشد که بازنشستگان می توانند تور اقساطی خود را رزرو نمایند و هزینه اقساط این تور به صورت سیستمی از حساب این افراد هر ماه کسر می گردد.

 

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در زمینه تور های اقساطی بازنشستگان کلیک کنید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.