خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای اتباع خارجی

 

در ایران نیز همچون سایر کشور های دیگر، افرادی زندگی می کنند که اصلیت ایرانی ندارند. در کشور ایران این افراد بیشتر از کشور هایی همچون افغانستان، پاکستان، عراق و هند می باشند. این افراد مانند شهروندان ایرانی نیاز دارند که برای تفریح یا کار به شهر های دیگر ایران و یا حتی به کشور های خارجی سفر کنند در این صورت این افراد نیاز دارند که برای خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه نمایند.

اما اتباع خارجی باید به این نکته توجه داشته باشند که برای سفر آن ها در مقایسه با ایرانیان قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که باید قبل از سفر این قوانین را مطالعه نمایند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

 

برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس ویژه اتباع خارجی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

اتباع خارجی می توانند کدام بلیط هواپیما ها را به صورت آنلاین از سایت رزرو نمایند ؟

 

اتباع خارجی در صورت دارا بودن پاسپورت معتبر و ویزای کشور مقصد می توانند کلیه پرواز های داخلی و خارجی را رزرو نمایند. برای این منظور کافی است که به سایت رزرو آنلاین پرسیا توس به آدرس persiatus.ir مراجعه نموده و نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند.

 

انواع روش خرید بلیط هواپیما برای اتباع خارجی :

 

اتباع خارجی می توانند از دو طریق نسبت به خرید بلیط هواپیمای خود اقدام نمایند :

 

  • مراجعه به سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما آژانس گردشگری پرسیا توس به آدرس persiatus.ir

در این روش مطابق معمول مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب می‌کنید و به صفحه پرواز‌ها منتقل می‌شوید، پس از انتخاب پرواز مورد نظر خود، در قسمت ورود اطلاعات مسافر، تیک مسافر غیر ایرانی را زده و اطلاعات درخواست شده را تکمیل و بلیط مورد نظر خود را خریداری می‌نمایید.

 

  • خرید بلیط هواپیما برای اتباع خارجی از طریق تماس با شماره تلفن 05132284535

 

برای خرید تلفنی بلیط هواپیما برای اتباع خارجی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

نکته : افراد تبعه کشور های افغانستان، عراق، سوریه، یمن و پاکستان برای سفر به کشور ترکیه بایستی بلیط خود را به صورت رفت و برگشت یا دو طرفه رزرو نمایند همچنین دارای ویزای معتبر و واچر هتل نیز باید باشند. شما اگر قصد سفر به ترکیه را دارید آژانس گردشگری پرسیا توس می تواند علاوه بر خرید بلیط هواپیمای شما، هر هتل مورد درخواست شما را در کشور ترکیه رزرو نماید.

 

برای رزرو هتل های ترکیه می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

کنسل کردن بلیط هواپیما اتباع خارجی :

 

اتباع خارجی در صورتیکه بلیط خود را از سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما آژانس گردشگری پرسیا توس خریداری نموده اند در صورت کنسلی می توانند به پنل مدیریت سایت خود مراجعه کرده و نسبت به کنسلی بلیط خود اقدام نمایند. در صورت تائید کنسلی، میزان جریمه بنابر قوانین و مقررات از هزینه پرداخت شده کسر می گردد و مابقی هزینه به حساب مسافر برگردانده می شود. اما در صورتیکه بلیط خود را از سایت های دیگر خریداری کرده اید باید برای کنسلی بلیط خود با پشتیبانی همان سایت تماس حاصل نمایید.

 

خرید بلیط قطار یا اتوبوس برای اتباع خارجی :

 

اتباع خارجی علاوه بر خرید بلیط هواپیما، می توانند برای سفر های خود بلیط قطار یا اتوبوس نیز تهیه نمایند اگر شما قصد خرید بلیط قطار یا اتوبوس را دارید می توانید برای خرید بلیط خود با شماره زیر تماس بگیرید.

نکته: دقت کنید که اتباع خارجی نمی‌توانند بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین رزرو نمایند.

 

برای خرید بلیط قطار یا اتوبوس ویژه اتباع خارجی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

خرید بلیط قطار




دیدگاه ها

بدون نام
۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۰۸:۵۹:۱۶
سلام ایاباکارت امایش خریدبلیط هواپیما امکان پذیرهست؟

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.