سفر به کیش با قطار

 

شاید با مشاهده این عنوان این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که آیا با اینکه کیش یک جزیره می باشد و دسترسی زمینی به این جزیره امکان پذیر نیست چگونه می توان با قطار به جزیره کیش سفر کرد. باید گفت که شما درست فکر کرده اید و دسترسی با قطار به این جزیره امکان ندارد ولی با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا چگونگی این سفر و مزایای آن را برای شما بیشتر توضیح دهیم.

 

هزینه سفر به کیش با قطار :

 

هزینه سفر به کیش با قطار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل می توان به مبدا حرکت و نوع قطار اشاره نمود همچنین علاوه بر عوامل بالا ممکن است در طول زمان نیز هزینه ها تغییر نماید به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را در اینجا بیان نمود.

البته اگر شما قصد دارید که از این طریق به کیش سفر نمایید می توانید اطلاعات خود را به همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس ارائه دهید تا همکاران ما، هزینه سفر شما را محاسبه و به شما اعلام نمایند و در صورت نیاز بلیط قطار رفت و برگشت و رزرو هتل در کیش را برای شما انجام دهند. همچنین شما در صورت رزرو بسته تور خود به کیش از آژانس پرسیا توس می توانید از خدمات اقساطی این آژانس نیز بهره مند گردید.

 

جهت رزرو تور اقساطی با قطار به کیش با ما تماس بگیرید.

05132284535

 

چگونگی سفر به کیش با قطار :

 

شاید تا به حال برای شما هم خیلی پیش آمده باشد که برای اینکه سفری مقرون به صرفه تر داشته باشید برای سفر به جای هواپیما از قطار استفاده کنید اما آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که سفر کیش خود را با قطار انجام دهید شاید کمتر کسی به این فکر بیفتد ما به شما در اینجا بیان خواهیم کرد که شما چگونه می توانید به کیش با قطار سفر کنید.

 

برای سفر به کیش با قطار شما بایستی ابتدا یک بلیط قطار رزرو کنید و از شهر خود به یکی از شهر های نزدیک کیش بیایید دو شهری که شما می توانید به عنوان مقصد خود انتخاب کنید و دارای ایستگاه راه آهن می باشند بندر عباس و شیراز است پس از رسیدن به یکی از این دو شهر شما در مرحله بعد باید به یکی از بنادر آفتاب، لنگه و چارک رفته و سپس با استفاده از کشتی و لنج به کیش سفر نمایید.

 

در صورتیکه نیاز به رزرو قطار با مناسب ترین قیمت دارید کافی است که با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن بلیط مد نظر شما را رزرو نماییم.

 

رزرو بلیط قطار

 

سفر به کیش با قطار از شهر های مختلف :

 

شما می توانید از شهر های مشهد، اصفهان و تهران با قطار خود را به شهر بندر عباس برسانید و از آنجا به یکی از بنادر چارک، لنگه و آفتاب رفته و از طریق کشتی و لنج هایی که در این بنادر وجود دارد به جزیره کیش سفر کنید.

سفر از مشهد به جزیره کیش از این طریق در حدود 26 ساعت، از اصفهان به کیش حدود 23 ساعت و از تهران به کیش حدود 25 ساعت زمان میبرد.

 

تور کیش با قطار و هواپیما از تمامی شهر های ایران :

 

شما می توانید برای راحتی کار به جای اینکه به دنبال رزرو قطار، هواپیما و هتل با قیمت های مناسب بگردید سفر به کیش خود را به صورت تور از ما رزرو نمایید و مبلغ آن را به صورت نقد یا اقساط پرداخت نمایید.

 

البته لازم به ذکر است که در تور کیش با قطار فقط رزرو بلیط رفت و برگشت قطار و رزرو هتل جزو تور می باشد و مسیر رفتن به بنادر و از آنجا به کیش جزو تور نمی باشد و فرد بایستی خودش این مسیر را طی نماید.

 

 

شما همچنین می توانید هتل های کیش و بلیط هواپیما به مقصد کیش را به صورت جداگانه با تماس با شماره زیر خریداری و رزرو نمایید.

 

05132284535




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.