سامانه فروش بلیط قطار رجا | خرید بلیط قطار رجا

 

شرکت رجا فعالیت خود را از سال 1375 و با هدف رفع نواقص حمل و نقل و توسعه صنعت گردشگری آغاز کرده است. این شرکت در مقایسه با شرکت های دیگری که در زمینه قطار فعالیت می کنند از کیفیت بالا تری برخوردار می باشد.

در حال حاضر این شرکت بلیط قطار های خود را به صورت بلیط قطار تک سفره، بلیط قطار رفت و برگشت، خدمات حمل خودرو، قطار های گردشگری ارائه می نماید و شما مسافرین گرامی می توانید با تماس با شماره زیر بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن رزرو و خریداری نمایید.

 

برای خرید بلیط قطار رجا با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

حمل خودرو با قطار :

 

یکی از خدمات ویژه ای که شرکت رجا به افراد ارائه می کند امکان حمل خودرو با قطار می باشد. شما می توانید با خرید این بلیط، اتومبیل خود را با قطار به برخی از شهر های ایران منتقل کنید و در شهر مقصد اتومبیل خود را تحویل بگیرید. اما انتقال اتومبیل با قطار دارای یک سری قوانین و مقررات می باشد که باید قبل از خریداری بلیط، این قوانین و مقررات را به طور کامل مطالعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه خرید بلیط قطار حمل خودرو با قطار رجا مراجعه نمایید.

 

پیش فروش بلیط قطار رجا :

 

همانطور که می دانید با توجه به اینکه قطار رجا جزو یکی از بهترین شرکت های قطاری در ایران می باشد قطار های این شرکت به خصوص در مسیر های پر رفت و آمد بسیار زود ظرفیت آن ها تکمیل می گردد بدین منظور بهتر است که اگر قصد سفر با قطار های رجا را دارید بهتر است بلیط خود را در همان زمان های اولیه ی باز شدن پیش فروش قطار تهیه نمایید.

برای اطلاع از زمان این پیش فروش ها نیز می توانید به صفحه پیش فروش بلیط قطار مراجعه نمایید.

 

قطار 5 ستاره زندگی شرکت رجا :

 

قطار 5 ستاره زندگی شرکت رجا جزو یکی از بهترین و مدرن ترین قطار های موجود در ایران می باشد که طراحی فوق العاده ای در رستوران و واگن ها دارد و امکانات بینظیری را می تواند در طول سفر برای شما فراهم آورد.

اگر تا به حال با این قطار سفر نکرده اید با یک بار امتحان کردن آن مسافر دائمی این قطار خواهید شد.

 

قطار 5 ستاره زندگی

 

استرداد بلیط قطار رجا :

 

در صورتیکه بلیط خود را از آژانس گردشگری پرسیا توس خریداری کرده باشید می توانید جهت استرداد بلیط خود با همکاران ما در آژانس تماس گرفته تا بلیط شما را در کمترین زمان ممکن کنسل و هزینه را طبق قوانین کنسلی به حساب شما برگردانند. اما در صورتیکه بلیط خود را از سایت ها و آژانس های دیگری خریداری کرده باشید بایستی برای کنسلی با همان آژانس تماس بگیرید.




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.