قطار ترنست (تندرو) تهران به یزد

قطار ترنست تهران به یزد بعد از انجام تعمیرات ویژه از سوی رجا، از روز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 تردد خود را در این مسیر آغاز کرد.

درخصوص حرکت این قطار می‌توان گفت که در حال حاضر قطار تندرو پردیس تهران به یزد همه‌روزه ساعت 6 صبح از ایستگاه یزد به تهران حرکت می‌کند و در ساعت 15:50 دقیقه از ایستگاه تهران به یزد برمی‌گردد.

جهت خریداری بلیط قطار ترنست تهران به یزد با شماره زیر تماس بگیرید

05132284535

قطار ترنست به چه قطار‌هایی گفته می‌شود؟

قطار تندرو پردیس (ترنست) از نوع قطار‌های خودکششی محسوب می‌شود به دلیل اینکه برخلاف سایر قطار‌ها که نیروی محرکه قطار در قسمت لوکوموتیو تولید می‌شود در این نوع قطار‌ها نیروی محرکه هر واگن در داخل همان واگن تامین می‌گردد.

سرعت قطار تندرو پردیس (ترنست):

حداکثر سرعت قطار تندرو 160 کیلومتر بر ساعت می‌باشد گرچه این قطار توان حرکت تا سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد اما به دلیل جلوگیری استهلاک بیش از حد قطار و نکات ایمنی سرعت این نوع قطار به 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نحوه قرارگیری سالن‌ها در قطار پردیس:

برای حرکت قطار پردیس آرایش سالن‌ها باید به گونه‌ای باشد که حداقل 3 و حداکثر 8 واگن به یکدیگر متصل شوند و واگن‌های ابتدا و انتهای آن نیز باید به صورت کابین‌دار باشد این خصوصیت به قطار اجازه می‌دهد تا قطار بعد از رسیدن به مقصد بدون نیاز به رفتن به خط دوار برای دور زدن، حرکت خود را بالعکس با همان سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

صندلی‌های این نوع قطار‌ها به دلیل سرعت بالا و زمان کوتاه سفر همانند صندلی‌های اتوبوس است و این قطار‎‌ها معمولا در روز حرکت می‌کنند.

واگن‌های ابتدایی و انتهایی این قطار معمولا ظرفیت 55 نفر و واگن‌های میانی حدود 73 نفر گنجایش دارند.

لینک‌های مرتبط:

بلیط هواپیما تهران به یزد

بلیط هواپیما یزد به تهران

بلیط اتوبوس تهران به یزد 

بلیط اتوبوس یزد به تهران




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.