قشر فرهنگیان از جمله معلمان، نقش بسیار مهمی در جامعه دارند. آن‌ها سعی می‌کنند دانش و فرهنگ را به نسل جوان منتقل کنند و به رشد و توسعه آن‌ها کمک کنند. معلمان جزو افرادی هستند که در آموزش و پرورش دانش‌آموزان دخیل هستند و مسئولیت بزرگی را بر دوش دارند. همچنین، معلمان از نظر روحی و اخلاقی نمونه‌ای برای دانش‌آموزان خود هستند و برای شکوفایی آن‌ها تلاش می‌کنند.

باید به معلمان تقدیر و احترام بورزیم و ارزش زحمات آن‌ها را درک کنیم.

در همین جهت آژانس گردشگری پرسیا توس به پاس خدمات این قشر تلاش دارد با ارائه خدمات گردشگری مطلوب و اقساطی قسمتی از زحمات این گروه فداکار را جبران نماید.

 

جهت رزرو هتل ویژه فرهنگیان به صورت اقساطی با شماره های پایین تماس بگیرید.

38 الی 05132284534

 

رزرو هتل‌های تهران ویژه فرهنگیان به صورت اقساطی:

آژانس گردشگری پرسیا توس این امکان را برای فرهنگیان محترم فراهم آورده‌است که بتوانند هر هتلی در تهران را به صورت اقساطی از آژانس گردشگری پرسیا توس رزرو نمایند. برای رزرو هتل، فرهنگیان محترم می‌توانند همه‌روزه به جز روز‌های تعطیل بین ساعت 8 الی 16 با شماره‌های 38 الی 05132284534 تماس بگیرند.

فرهنگیان گرامی می توانند با رزرو این هتل ها، هزینه آن را تا اقساط 10 ماهه و بدون ضامن و پیش‌پرداخت و به صورت کسر از حقوق پرداخت نمایند.

 

تور‌های اقساطی ویژه فرهنگیان:

آژانس گردشگری پرسیا توس این مژده را باید به فرهنگیان عزیز دهد که تمامی تور‌های داخلی و خارجی را نیز می‌توانند از این آژانس به صورت اقساطی رزرو نمایند.

فرهنگیان محترم می‌توانند با عضویت در کانال ایتا به آدرس زیر از آخرین تور‌های اقساطی این آژانس اطلاع پیدا نمایند همچنین درصورتیکه قصد رزرو تور خاصی را دارند می‌توانند با شماره‌هایی که در بالا ذکر شده است تماس گرفته و اطلاعات تور مورد نظر خود را ارائه نمایند. همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس طبق اطلاعات ارسالی شما پیگیری کرده و تور مورد نظر شما را ایجاد می‌کنند.

جهت مشاهده تور‌های اقساطی فرهنگیان کلیک کنید و به کانال ایتا بپیوندید.

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.