آژانس مسافرتی اصفهان اقساطی

 

اگر شما هم جزو افرادی می باشید که ترجیح می دهید هزینه خرید کالا ها و استفاده از خدمات را به جای نقدی، به صورت اقساط پرداخت نمایید دقیقا به جای درستی مراجعه کرده اید چون ما در این صفحه برای شما پیشنهاد های شگفت انگیزی را داریم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

برای استفاده از خدمات گردشگری اقساطی با ما تماس بگیرید.

05132284535

 

امروزه شما می توانید هزینه اکثر کالا ها و خدمات را به صورت نقد و اقساط پرداخت نمایید یکی از این موارد استفاده از خدمات گردشگری اقساطی می باشد که با توجه به بالا بودن هزینه برخی از سفر ها به خصوص سفر های خارجی، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما باید توجه داشته باشید که همه آژانس ها قادر به ارائه خدمات گردشگری اقساطی نمی باشند و فقط برخی از این آژانس ها در این زمینه فعالیت می کنند.

یکی از آژانس هایی که در این زمینه فعالیت دارد آژانس گردشگری پرسیا توس می باشد که می تواند علاوه بر اینکه خودش به مسافرین گرامی ارائه خدمات اقساطی نماید این امکان را برای تمامی آژانس های مسافرتی ایران به خصوص شهر اصفهان فراهم آورده است که این آژانس ها نیز بتوانند از این خدمات گردشگری اقساطی استفاده نمایند در قسمت پایین به برخی از خدمات این آژانس اشاره شده است.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

 

تور های اقساطی داخلی و خارجی

 

یکی از خدمات گردشگری که افراد زیادی از آن استفاده می کنند رزرو تور های اقساطی داخلی و خارجی می باشد برای رزرو این تور ها افراد می توانند با ما تماس گرفته و اطلاعات سفر خود را مثل مبدا و مقصد، نوع هتل و تعداد مسافران و ... را به همکاران ما ارائه دهند تا همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس بررسی لازم را انجام داده و در صورتی که تور مورد نظر شما قابل رزرو باشد قیمت تور را به شما اعلام می کنند و شما می توانید هزینه این تور را به صورت نقد و اقساط به آژانس گردشگری پرسیا توس پرداخت نمایید.

 

برای رزرو تور های اقساطی با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

تور های اقساطی ویژه بازنشستگان :

 

بازنشستگان گرامی علاوه بر استفاده از خدمات تور های اقساطی فوق، می توانند از تور های اقساطی ویژه بازنشستگان نیز استفاده نمایند. مراحل رزرو  این تور ها به این صورت می باشد که بازنشسته گرامی با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس گرفته و تور مورد نظر خود را درخواست می دهد، پس از آن همکاران ما بررسی لازم، جهت در دسترس بودن رزرو تور را انجام می دهند و در صورتیکه تور از نظر رزرو مشکلی نداشته باشد هزینه را به فرد بازنشسته اعلام می کنند و پس از تائید مسافر و در صورتی که مسافر قصد داشته باشد هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نماید. همکاران ما از بانک به صورت سیستمی استعلام گرفته و مقدار پرداخت اقساط ماهیانه که فرد بازشسته می تواند پرداخت کند را محاسبه می کنند و هزینه اقساط تور به صورت سیستمی و ماهیانه از حساب شما کسر می گردد. همه این مراحل به صورت سیستمی بوده و بازنشسته گرامی هیچ نیازی به مراجعه به بانک و آژانس گردشگری پیدا نمی کند و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند تور مورد نظر خود را رزرو نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تور های اقساطی بازنشستگان مراجعه نمایید.

 

برای رزرو تور های اقساطی بازنشستگان با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

تور های اقساطی بازنشستگان

 

خرید بلیط قطار، هواپیما و رزرو هتل به صورت اقساطی :

 

مسافرین گرامی گاهی اوقات به دلایل مختلفی علاقه ندارند که سفر خود را به صورت تور انجام دهند ولی می خواهند از این خدمات اقساطی استفاده کنند. آژانس گردشگری پرسیا توس برای این افراد نیز پیشنهاد ویژه ای دارد و آن این است که این افراد می توانند خدمات گردشگری را به صورت جداگانه به صورت اقساطی از آژانس گردشگری پرسیا توس رزرو نمایند. 

این خدمات گردشگری اقساطی به خصوص در خرید بلیط هواپیما های خارجی و رزرو هتل های خارجی، هتل های خاص و هتل های 5 ستاره که اغلب قیمت های بالایی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

خرید بلیط قطار

 

استفاده از خدمات گردشگری اقساطی برای آژانس های مسافرتی در اصفهان :

 

در صورتیکه به آژانس مسافرتی در اصفهان و در سایر شهر های ایران مراجعه کردید که دارای خدمات گردشگری اقساطی نبود می توانید پرسنل این آژانس را با ما ارتباط دهید تا در صورت علاقه مندی از خدمات گردشگری اقساطی ما استفاده نمایند.

 

برای استفاده از خدمات گردشگری اقساطی ویژه آژانس ها با شماره زیر تماس بگیرید.

09219563220




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.