همکاری با شرکت ها جهت استفاده از خدمات گردشگری به صورت اعتباری

 

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری پرسیا توس خراسان یکسال بعد از تاسیس و افتتاح شرکت پرسیا توس در مادرید اسپانیا در سال 1397 فعالیت خود را با گرفتن مجوز بند ب آغاز و پس از آن با دریافت مجوز بند الف و گردشگری سلامت و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی معتبر سرمایه گذاری های کلانی در صنعت توریسم انجام داده است. آژانس پرسیاتوس اولین شرکت در مشهد بوده که به عنوان نماینده BLS اسپانیا، خدمات انگشت نگاری و بیومتریک ویزای شینگن اسپانیا را در محل آژانس انجام می پذیرفت.

 

آژانس گردشگری پرسیاتوس در گام بعدی فعالیت های خود برای ارتقای فرهنگ گردشگری اقدام به ارائه اعتبار دادن و کد های تخفیف ویژه به شرکت های مختلف نموده است در این جهت آژانس گردشگری پرسیاتوس می تواند به شرکت های مختلف برای رزرو آنلاین بلیط پرواز، اتوبوس و همچنین رزرو هتل و تور اعتبار بدهد و این شرکت ها در صورت خرید از سایت آنلاین آژانس می توانند به میزان اعتبار خرج کرده به صورت 15 روزه این مبالغ را تسویه نمایند و همچنین کد های تخفیف ویژه ای برای آن شرکت تعریف می گردد که کارکنان شرکت مربوطه بتوانند پرواز های داخلی خود را با تخفیف ویژه رزرو نمایند.

 

در حال حاضر سایت آنلاین آژانس گردشگری پرسیاتوس برروی دامنه https://persiatus.ir/ قرار دارد که افراد می توانند با مراجعه به آن پرواز های داخلی (فول استاک ایرلاین های داخلی)، پرواز های خارجی، اتوبوس، هتل های داخلی و خارجی، بیمه مسافرتی و تور را به صورت آنلاین خریداری و رزرو نمایند.

 

از جمله خدمات دیگری که آژانس گردشگری پرسیاتوس می تواند ارائه کند می توان به فروش بلیط قطار، ویزا، مهاجرت و صدور گواهینامه های بین المللی اشاره کرد.

 

جهت همکاری و استفاده از این مزایا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

 

05132284535

09219563220