دفتر فروش بلیط هواپیمایی ماهان در مشهد :

 

شرکت هواپیمایی ماهان یکی از معتبر ترین شرکت های هواپیمایی در مشهد می باشد که تاکنون توانسته است رضایت مندی بالایی را برای خود جلب کند این اعتماد بالا باعث گردیده است که آژانس های زیادی در سطح ایران اقدام به فروش بلیط این ایرلاین نمایند. آژانس گردشگری پرسیا توس در مشهد این افتخار را دارد که به عنوان نماینده فروش بلیط هواپیمایی ماهان در مشهد در خدمت مسافران برای رزرو بلیط ماهان با مناسب ترین قیمت و به صورت آنلاین و تلفنی باشد.

 

نحوه رزرو بلیط هواپیمایی ماهان :

 

شما از دو طریق آنلاین و تلفنی می توانید بلیط هواپیمای ماهان را رزرو نمایید.

 

1. رزرو آنلاین بلیط هواپیمای ماهان :

 

1. مراجعه به سایت آژانس گردشگری پرسیا توس ( شما می توانید از طریق کلیک برروی عکس پایین به صفحه رزرو آنلاین بلیط هواپیما آژانس گردشگری پرسیا توس منتقل شوید )

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ماهان در مشهد

 

2. زمانیکه به سایت مراجعه می کنید با صفحه بالا رو به رو خواهید شد در این مرحله شما مبدا و مقصد و تاریخ رفت خود را انتخاب می کنید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیمایی ماهان

 

3. در مرحله بعد لیست کلیه هواپیما ها با مبدا و مقصد انتخابی برای شما نمایش داده می شود برای اینکه شما فقط لیست هواپیماهای شرکت هواپیمایی ماهان را مشاهده کنید می توانید از قسمت سمت راست مانند نمونه زیر ایرلاین ماهان را انتخاب کنید.

 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما ماهان

4. در مرحله بعد با توجه به قیمت و ساعت پروازی یکی از پرواز ها را انتخاب می کنید

 

5. پس از انتخاب پرواز، صفحه دیگری برای شما باز می شود که بایستی اطلاعات مسافران در این صفحه به صورت کامل و دقیق وارد شود. هرگونه اطلاعاتی که در این صفحه اشتباه و یا ناکامل وارد شود ممکن است باعث گردد که از سوار شدن شما به هواپیما جلوگیری گردد. 

 

6. در مرحله آخر شما وارد درگاه بانکی می شوید و با پرداخت هزینه بلیط می توانید بلیط خود را دریافت نمایید.

 

2. رزرو تلفنی بلیط هواپیمای ماهان :

 

در صورتیکه خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین برای شما مقدور نبود و یا اینکه نتوانستید بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید. همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس در خدمت شما می باشند و بلیط پرواز مورد نظر شما را در اسرع وقت رزرو و خریداری می کنند.

 

051-32284535

09219563220




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.