خرید بلیط قطار ارزان و فوری:

 

اگر شما قصد داشته‌باشید از یک شهر به شهر دیگری سفر کنید یکی از وسایل نقلیه‌ای که می‌توانید از آن استفاده کنید قطار‌ها می‌باشند.

سفر با قطار دارای یک سری مزایا و یک سری معایب می‌باشد که قبل از سفر با این وسیله نقلیه باید به آن‌ها توجه داشته‌باشید.

از جمله مزایایی که می‌توان برای سفر با قطار به آن اشاره کرد امنیت بالای سفر با قطار می‌باشد در این نوع سفر شما نگران تغییرات شرایط جوی، تمام شدن سوخت، تصادفات و ... نمی‌باشید و می‌توانید یک سفر با آرامش را تجربه نمایید از نظر هزینه‌ای نیز سفر با قطار قیمت‌های مناسب‌تری دارد. اگر خانوادگی نیز قصد سفر دارید با رزرو کوپه دربست می‌توانید فضای صمیمی و راحتی را تا رسیدن به مقصد سپری نمایید.

در سفر با قطار می‌توانید غذای خود را در بوفه صرف نمایید. اگر هم از سفر خسته شدید می‌توانید در راهروی قطار قدمی بزنید و نظاره‌گر مناظر زیبای مسیر راه باشید. اما شاید تنها عیبی را که برای سفر با قطار نسبت به سفر با هواپیما بتوان ذکر کرد مدت زمان سفر باشد که شما در سفر با قطار بایستی مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد صبر نمایید.

با توجه به مطالب بالا و مزایایی که سفر با قطار دارد اگر در سفر خود عجله‌ای ندارید و می‌خواهید سفری مقرون به صرفه و امن را تجربه کنید پیشنهاد ما این است که سفر خود را با قطار انجام دهید پس همین حالا تلفن خود را برداشته و برای رزرو بلیط قطار خود با ما تماس بگیرید.

 

خرید بلیط قطار

 

برای رزرو بلیط قطار با مناسب ترین قیمت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

05132284535

 

خرید بلیط کنسلی قطار:

 

گاهی اوقات شما قصد رزرو بلیط قطار را دارید ولی ممکن است که قطار‌های مورد نظر شما ظرفیتشان پر شده‌باشد. در این حال شما یا باید تاریخ و قطار خود را تغییر دهید و از قطار‌هایی استفاده نمایید که ظرفیتشان پر نشده است و یا اینکه با همکاران ما در آژانس گردشگری پرسیا توس تماس بگیرید تا در صورت امکان بلیط مورد نظر شما را در صورت کنسلی سایر مسافرین رزرو نمایند.

شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه خرید بلیط کنسلی قطار مراجعه نمایید.

 

برای خرید بلیط کنسلی قطار با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

خرید بلیط حمل خودرو با قطار:

 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که قطار‌ها دارند این است که شما می‌توانید خودروی خود را از طریق قطار به شهر‌های مختلف ایران ارسال نمایید و در شهر‌های مختلف از ماشین شخصی خود استفاده کنید. برای این منظور شما می‌توانید بلیط حمل خودرو با قطار را از آژانس گردشگری پرسیا توس تهیه نمایید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به مقاله خرید بلیط حمل خودرو با قطار مراجعه کنید.

 

برای خرید بلیط حمل خودرو با قطار با شماره زیر تماس بگیرید.

05132284535

 

سوالات متداول:

  1. پس از خریداری بلیط قطار چگونه می‌توانیم بلیط خود را دریافت نماییم؟

درصورتیکه شما بلیط خود را از طریق تماس تلفنی با آژانس گردشگری پرسیا توس خریداری نموده‌باشید، همکاران ما در هنگام تماس یکی از پیامرسان‌ها را به عنوان راه ارتباطی از شما می‌گیرند و بلیط خریداری شده را از طریق همان پیامرسان برای شما ارسال می‌کنند.




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.