هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل به عنوان اولین هتل 5 ستاره اردبیل به تازگی شروع به کار کرده است. این هتل تمامی مقررات و ضوابط یک هتل 5 ستاره را رعایت کرده است.

 

امکانات هتل یاکاموز اردبیل

این هتل شامل امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، لاندری، روستوران های سنتی، رستوران های ایرانی و فرنگی، اتاق جلسات به صورت عمومی و خصوصی، سالن همایش و دو طبقه تالار می باشد. این هتل علاوه بر امکانات بالا، امکانات دیگزی نظیر روف گاردن و رستوران روباز نیز در طبقه آخر هتل خواهد داشت که در حال تکمیل است. همچنین رستوران طبقه اول هتل یاکاموز اردبیل را می توان به عنوان یکی از زیبا ترین رستوران های این استان در نظر گرفت.

اگر بخواهیم امکانات و خدمات هتل را به صورت خلاصه بیان کنیم امکانات هتل شامل موارد رو به رو می باشد : خدمات اینترنت، رستوران، سونا، آسانسور، جکوزی، استخر، اینترنت در قسمت لابی، اعلام حریق، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس

امکانات داخل اتاق نیز شامل موارد رو به رو می شود: مبلمان، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه هوا، یخچال

 

ظرفیت هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز اردبیل دارای 69 اتاق می باشد که بدون احتساب اضافه کردن تخت اضافه به اتاق ها، این هتل در حالت معمولی می تواند گنجایش 150 مسافر را داشته باشد حال اگر ظرفیت تخت های اضافه ای که می تواند به برخی از اتاق ها اضافه گردد را نیز در نظر بگیریم این هتل ظرفیتی تا 200 نفر را نیز خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که در اتاق ها سعی شده است تمامی امکانات رفاهی از بهترین ها انتخاب گردد.

 

هتل یاکاموز اردبیل کجاست ؟

هتل یاکاموز اردبیل در مرکز شهر اردبیل قرار دارد و این باعث گردیده که نحوه دسترسی مسافران به این هتل و مراکز مهم شهر آسان تر گردد. در این هتل به عنوان اولین هتل 5 ستاره استان اردبیل تمامی امکانات خدماتی و رفاهی مورد نیاز مسافران فراهم گردیده است و سعی شده که تمامی تجهیزات و امکانات داخل هتل از بهترین ها و مرغوب ترین ها انتخاب گردد. یکی از موارد دیگری که برای مسافران مورد اهمیت می باشد چشم اندازی است که مسافران از پنجره هتل بیرون را مشاهده می کنند لازم به ذکر است که چشم انداز اکثر اتاق های این هتل به رودخانه بالیخلو و فضای سبز اطراف آن است که می تواند احساس خوشایندی را برای مسافران بوجود آورد.

نقشه هتل یاکاموز اردبیل

 

انواع اتاق های هتل یاکاموز اردبیل :

قوانین و مقررات هتل یاکاموز اردبیل

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال به صورت رایگان محاسبه می گردد.

هزینه اقامت کودکان بین 2 تا 6 سال در خود هتل و طبق قوانین هتل مبلغی دریافت خواهد شد.

هزینه اقامت کودکان بالای 6 سال به صورت یک نفر کامل محاسبه می گردد.

 

رزرو هتل یاکاموز اردبیل

اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه پیدا کردید این هتل را رزرو کنید می توانید همین حالا با شماره 05132284535 تماس حاصل نمایید و این هتل را با مناسب ترین قیمت رزرو نمایید.

 




دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.