نمایشگاه فیتور در کشور اسپانیا و در شهر مادرید ،تاریخ 19 تا 23 ژانویه (29 دی ماه لغایت 3 بهمن ماه) سال 2022 برگزار خواهد شد.
نمایشگاه بین المللی فیتور با توجه به آینده صنعت گردشگری و نیاز مسافران کمک زیادی به پیشرفت صنعت توریست خواهد کرد. بعضی از زمینه هایی که در نمایشگاه فیتور مورد توجه قرار می گیرد و شرکت ها در آن آخرین دستاوردهای خود را نمایش می دهند شامل آژانس های مسافرتی, شرکت های هواپیمایی, هتل ها و همین طور توریست سلامت می باشد.
برای سال 2022, شرکت پرسیا توس طبق روال هر سال در این رویداد بزرگ شرکت می کند تا بتواند نقش برجسته ای برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران و به خصوص با معرفی توانایی های ایران در بخش توریست سلامت در این حوزه هم به نقش آفرینی بپردازد.

شایان ذکر است شرکت بین المللی پرسیا توس با دارا بودن دفاتر نمایندگی در شهرهای تهران-مادرید-مشهد توانسته فعالیت گسترده ای را در زمینه تورهای Incoming , Inbound , Outbound آغاز و راهبری نماید.با توجه به در اختیار داشتن دفاتر فعال در کشورهای ایران و اسپانیا حضور بی واسطه در بازارهای جهانی و شناخت کافی از بازارهای هدف با عنایت به همکاری کارشناسان خبره ، اهداف و فعالیت های این شرکت در حوزه ذیل بصورت برجسته تر فعالیت می نماید که شامل : تورهای طبیعت گردی -تورهای ورزشی -تورهای نمایشگاهی - کشتی کروز - توریست سلامت و ... میباشد.